مریم معصومی از حضور در صحنه تئاتر و تجربهای که پشت سر گذاشت گفت.
 به گزارش سینماسینما، مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون این روزها مشغول بازی در نمایش “چلچلا” است.
او درباره فعالیتهای خود گفت: آخرین کاری که از من در تلویزیون پخش شد، سریال “مرز خوشبختی” بود که در ایام عید به روی آنتن رفت. بعدازآن پیشنهادها خوب بود ولی فکر کردم نیاز است برخلاف گذشته که از تئاتر دور بودم کمی تئاتر کار کنم. متنی که برای نمایش “چلچلا” پیشنهاد شد بسیار خوب و سخت بود که باعث شد حضور در آن را بپذیرم.
بازیگر “فاصلهها ” در ادامه درباره چرایی دوری از تصویر بیان کرد: این روزها، روزهای پایانی اجرا را پشت سر میگذاریم. سی شب اجرا در سالن حافظ را پشت سر گذاشتیم و یک ماه نیز درگیر تمرینات آن بودیم، در این مدت پیشنهادهای بسیاری برای حضور در سینما و تلویزیون داشتم که به دلیل اینکه برخی در شهرستان بود و یا فرصت و امکانش فراهم نبود رد کردم، اما درمجموع از این میان دو فیلم سینمایی را پذیرفتم که فکر میکنم در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشته باشند.
معصومی در ادامه درباره تجربه حضور بر صحنه تئاتر نیز اظهار کرد: ابتدا از پذیرش این نقش امتناع کردم اما بعد از چند روز تمرین احساس کردم که کار بسیار پرقدرت و سنگینی است و باعث شد خودم را محک بزنم. تجربه ای خیلی خوب و کاری مردمپسند بود و بانوان بیشتر کار را دوست داشتند. با شخصیت چلچلا که یک زن قدرتمند است و با زنستیزی در آن ایام مقابله میکند ارتباط خوبی برقرار شد. “چلچلا” یک قصه آیینی است که به شکل درام کار شده است. یک کار فیزیکال با مونولوگهای سنگین است.
این بازیگر افزود: فکر میکنم تئاتر را ادامه دهم چراکه این تجربه را بسیار دوست داشتم و برایم پر از لذت و عشق بود. در طی این سالها که کار تصویر انجام داده بودم این لذت را در بازیگری نبرده بودم. اینکه ارتباط مستقیم با مخاطب که نزدیک توست داشته باشی و نفس به نفس او باشی و صدایت را بشنود تجربه خوبی است.
وی در خاتمه درباره حضور مجدد در عرصه تئاتر گفت: پیشنهادهای تئاتری خوبی دارم و خیلی بیشتر از تصویر است، اما فکر نمیکنم به این سرعت بتوانم تئاتر کارکنم و میخواهم وقتم را صرف سینما هم بکنم. احتمالاً نیمه دوم پاییز بتوانم با یک اثر دیگر به صحنه تئاتر بازگردم.
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





