تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۲:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 71767

پس از اتهامات اخلاقی «کوین اسپیسی»، فیلم «تمام پول دنیا» با یک بازیگر جدید و دوباره مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش سینماسینما، کمپانی سونی از فیلمبرداری مجدد فیلم «تمام پول دنیا» این بار بدون حضور «کوین اسپیسی» در نقش اصلی حمایت کرده است و قرار است «ریدلی اسکات» فیلمبرداری این فیلم را به زودی آغاز کند.

«کریستوفر پلامر» بازیگر برنده اسکار کانادایی قرار است در این فیلم جایگزین «کوین اسپیسی» شود و در نقش «جان پل گتی» میلیارد آمریکایی مقابل دوربین برود.

جدیدترین پروژه سینمایی «ریدلی اسکات» که قرار بود در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم موسسه فیلم آمریکا (AFI) به روی پرده برود، در سایه اتهامات اخلاقی مطرح شده درباره «کوین اسپیسی» از برنامه نمایش این جشنواره خارج شد و به احتمال فراوان دیگر شانسی در فصل جوایز سینمایی ندارد.

گفته می‌شود «اسپیسی» ۱۰ جلسه در فیلمبرداری این فیلم شرکت کرده بوده است.

فیلم «تمام پول جهان» روایتگر داستان واقعی بودن «جان پل گتی» نوجوان ۱۶ ساله در سال ۱۹۷۳ و تلاش مادرش برای گرفتن خون‌بهای او از پدربزگ ثروتمندش «پل گیتی» است.

وی در نهایت ناگزیر می‌شود خون‌بهای میلیون دلاری نوه‌اش را به آدم‌ربایان پرداخت کند و این نوجوان پس از شش ماه محبوس شدن و با صدمات فراوان آزاد شد. در این فیلم بازیگران دیگری چون «مارک والبرگ» و «میشل ویلیامز» نیز بازی می‌کنند.

«آنتونی رپ» بازیگر آمریکایی چندی پیش فاش کرد که در سال ۱۹۸۶ و زمانی که ۱۴ ساله بوده در یک میهمانی مورد آزار جنسی «کوین اسپیسی» قرار گرفته است و این خبر حواشی فراوانی برای «کوین اسپیسی» ایجاد کرد و وی در صفحه توئیتر خود از رفتارش که به ۳۰ سال پیش بازمی‌گردد، عدرخواهی کرد.

با این وجود هالیوود به شدت این موضوع را مورد توجه قرار داده و حتی کمپانی «نتفلیکس» تصمیمم گرفته فصل شش و نهایی سریال معروف «خانه پوشالی» را بدون حضور شخصیت اصلی داستان با بازی «اسپیسی» مقابل دوربین ببرد.

منبع:ایسنا به نقل از اسکرین

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها