تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 82737
داریوش ارجمند در افتتاحیه پردیس گلشن در شهر مشهد گفت: «هرگز نمی‌توانید به اندازه هنر در کار اقتصاد موفق باشید، باید بدانیم هنر برتر از گوهر آمد پدید.»

به گزارش سینماسینما، داریوش ارجمند در آیین افتتاح پردیس سینمایی گلشنِ مشهد در جمع خبرنگاران اظهار عقیده کرد: «۵۰ سال پیش به مشهد آمدم و در آن زمان دبیرستانی بودم و در این شهر به دانشگاه رفتم، ازدواج کردم و شاگردی بزرگان این شهر را کردم. امیدوارم حمایت بزرگان از جوانان مشهد کم نشود زیرا زمانی که ما کار می‌کردیم واقعا چنین مراسم‌هایی نبود، ما در خیابان دکور می‌ساختیم و پلیس ما را می‌گرفت اما با تمام این مشکلات کار کردیم.»

داریوش ارجمند گفت: «مشهد بزرگان زیادی داشت که یکی یکی رفتند و به آسمان پیوستند اما بنده امیدوارم همه مسئولان این شهر از جمله استانداری، امام جمعه و تولیت آستان قدس رضوی به یاد داشته باشند که این مملکت به دست جوانان است و همواره نسلی که به جای می‌ماند و می‌تواند شرف، افتخار، حیثیت و انقلاب و اسلام ما را حفظ کند همین جوانان هستند، پس قدرشان را بدانید. جوانان می‌روند و بخاطر حرم شهید می‌شوند و خاک ما را حفظ می‌کنند و به خاطر فداکاری جوانان در دفاع مقدس بود که یک سانتی‌متر از خاک کشورمان دردست دشمن باقی نماند.»

وی خاطرنشان کرد: «یک فیلم را ۵۰تا ۶۰ نفر در مدت هشت ماه تا یک سال می‌سازند و دو نوار می‌ماند که این دو حلقه در یک آپارات می‌چرخد و تولید درآمد می‌کند.»

این بازیگر تئاتر و سینما عنوان کرد: «امیدوارم کشور ما دارای صنعت سینما شود یعنی سینما به چرخه اقتصادی مملکت وارد شود، کاری که هم اکنون برای تحقق آن تلاش می‌کنند. باید مراقب باشیم صنعتی شدن سینما ما را از فرهنگی بودن آن غافل نکند. فکر نکنید فقط درآمد مهم است بلکه با توجه به همه خصوصیاتی که این مملکت دارد ما می‌توانیم سینما، تئاتر، نقاشی مینیاتور و موسیقی اقتصادی داشته باشیم. هیچ وقت اجازه ندهید مسائل مادی، فرهنگ شما را ذبح کند بلکه ما باید از این فرهنگ کار اقتصادی بسازیم.»

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها