تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 7335

۱۴۵۰۰۸۱۲۹۵۸۸۶_۱۲۳۱۰۲۳فیلم چینی «سورپرایز: سفر به غرب» با فروش ۱۷ میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم این هفته سینمای جهان در گیشه بین‌الملل شد.

به گزارش سینماسینما، این فیلم فانتزی و ماجراجویانه در حالی در اولین هفته اکران خود به فروش ۱۷ میلیون دلاری دست یافت که می‌تواند تا تاریخ نهم ژانویه و آغاز اکران قسمت جدید فیلم «جنگ ستارگان» همچنان به فروش موفق خود در سینماهای چین ادامه دهد.

فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» این هفته همزمان با آمریکای شمالی در اکثر کشورهای دنیا اکران خود را آغاز می‌کند و سینمای چین تنها کشوری است که اکران این فیلم را در سال آینده میلادی و از نهم ژانویه آغاز می‌کند.

فیلم «بازی‌های بقا: مرغ مقلد۲» که چند هفته‌ای پرفروش‌ترین فیلم گیشه خارجی بود، در هفته میلادی که گذشت ۱۵/۴ میلیون دلار از محل سینماهای ۹۲ کشور جهان به دست آورد تا فروش خارجی و جهانی خود در چهارمین هفته نمایش به ترتیب به ۳۲۰ و ۵۶۴ میلیون دلار رساند.

انیمیشن «دایناسور خوب» که توزیع آن را کمپانی دیزنی اینترنشنال بر عهده دارد، در هفته‌ای گذشته ۱۴/۳ میلیون دلار از سینماهای ۴۷ کشور جهان فروخت و مجموع فروش خود را در گیشه بین‌المللی به رقمی بالغ بر ۷۸ میلیون دلار ارتقاء داد.

«شبح» بیست و چهارمین قسمت از سری فیلم‌های «جیمز باند» نیز ۱۲/۹ میلیون دلار از ۹۴ کشور جهان به فروش‌اش اضافه کرد تا به امروز فروش خارجی و جهانی به ترتیب ۶۲۹ و ۸۲۰ میلیون دلار را رقم زده باشد.

اما فیلم «در قلب دریا» که این هفته صدرنشین گیشه سینمای آمریکای شمالی بود، در گیشه بین‌الملل نیز ۱۲/۶ میلیون دلار در ۵۲ بازار خارجی فروخت و فروش خارجی‌اش را در اولین هفته‌های نمایش به ۳۹/۴ میلیون دلار افزایش داد.

همچنین فیلم فضایی «مریخی» با فروش ۸/۱ میلیون دلاری این هفته خود مجموع فروش خارجی‌اش را به بیش از ۳۶۶ میلیون دلار رساند و «پل جاسوس‌ها» ساخته جدید «استیون اسپلیبرگ» نیز تاکنون به مجموع فروش بین‌المللی بالغ بر ۵۳ میلیون دلار دست یافته است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها