تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 9503

«ال چاپو» قاچاقچی بزرگ مواد مخدر که در تدارک ساخت فیلم زندگی نامه خود بود، دستگیر شد.

به گزارش سینماسینما، «خواکین گوزمن لوئرا» معروف «ال چاپو» که رهبری یکی از بزرگترین و جنایتکارترین شبکه مواد مخدر دنیا را بر عهده دارد، در حالی که در تلاش بود برای ساخت فیلم زندگی نامه خود با چند تهیه کننده فیلم ارتباط برقرار کند، توسط نیروهای پلیس دستگیر شد.

براساس اعلام مسئولات کشور مکزیک‌، «ال چاپو» با بازیگران و تهیه کنندگانی برای تولید فیلم زندگی‌نامه خود وارد مذاکره شده بود اما هنوز از هویت این افراد اطلاعاتی در دست نیست.

وی پس از فرار از زندان در سال ۲۰۱۴ به فکر ساخت فیلم زندگی نامه خود افتاد و بنابر گزارش نیویورک تایمز از شش ماه پیش به افراد خود دستور داده بود مقدمات ساخت این فیلم را ایجاد کنند.

وی رهبر کارتل مواد مخدر «سینالوآ» از بزرگترین و پرنفوذترین شبکه‌های پخش مواد مخدر در جهان است و تاکنون در آمدخالص یک میلیارد دلاری را از این راه به جیب زده است.

وی در ۲۲ فوریه ۲۰۱۴ طی یک عملیات مشترک بین تفنگداران دریایی مکزیک، اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا و اداره مارشال آمریکا، در هتل محل اقامتش بازداشت شد اما شامگاه شنبه ۱۱ ژوئیهٔ ۲۰۱۵ توانسته بود با حفر تونلی از زندان «آلتیپلانو» تا یک ساختمان نیمه‌ساز در مکزیکوسیتی از زندان فرار کند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها