مت دیمون در پروژه بعدیاش در نقش مارک ریچ برای یونیورسال جلوی دوربین میرود.
به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، مت دیمون در نقش یک میلیارد نفتی به نام مارک ریچ در فیلمی با عنوان «سلطان نفت» برای یونیورسال پیکچرز بازی میکند.
این فیلم را جان کرازینسکی در کمپانی خودش «ساندی نایت پروداکشنز» تهیه میکند.
این پروژه که تازه در حال طی کردن مراحل مقدماتیاش است بر مبنای کتاب زندگینامهای با عنوان «سلطان نفت: زندگیهای پنهان مارک ریچ» نوشته دانیل آمان ساخته می شود.
فیلمنامه این فیلم با اقتباس از این رمان توسط جو شراپنل و آنا واترهاوس نوشته می شود.
ریچ سال ۲۰۰۰ توسط بیل کلینتون در آخرین روز کاری وی در کاخ سفید عفو شد. او سال ۱۹۸۳ به شماری از رفتارهای مجرمانه از جمله فرار مالیاتی متهم شده بود. او آن زمان در سوییس بود و به همین دلیل تا زمان مرگش در سال ۲۰۱۳ در ۷۸ سالگی به زندگی خود خارج از آمریکا ادامه داد.
دیمون اخیرا با کرازینسکی در فیلم «منچستر کنار دریا» همکاری کرده و از تهیه کنندگان آن فیلم هم بود. در حال حاضر او با کریستین بیل در فیلم هنوز بیعنوان «فورد در برابر فراری» بازی میکند که به کارگردانی جیمز منگولد برای فاکس در حال ساخته شدن است.
در همین حال انتظار میرود کرازنیسکی بازیگر این فیلم نیز باشد. وی قرار است ادامه فیلم «یک جای کاملا بیصدا» را برای پارامونت بسازد.
دیمون سال پیش با فیلم «کوچک سازی» در رقابتهای سینمایی حضور داشت و جایزه استنلی کوبریک بریتانیا را از بفتای لسآنجلس دریافت کرد. وی از سنین جوانی با «ویل هانتینگ خوب» خود را به دنیا معرفی کرد و با بازی در فیلمهای استودیوهای بزرگ و هم فیلمهای مستقل تحسین شده، در صنعت فیلمسازی حضور داشته است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تردید لئوناردو دیکاپریو درباره تصاحب هالیوود توسط هوش مصنوعی
- یک چرخش استراتژیک بزرگ؛ نتفلیکس برای خرید برادران وارنر، وارد مذاکرات انحصاری شد
- کسی برای شهرت، تره هم خُرد نمیکند/ جورج کلونی از بزرگ کردن فرزندانش در هالیوود صرفنظر کرد
- فهرست تهیهکنندگان هم عقب افتاد/ تعویق در اعلام نامزدهای اسکار ۲۰۲۵ به دلیل آتشسوزی لسآنجلس
- ثبات فروش گیشه سینماهای ایتالیا در سال ۲۰۲۴
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ نیکول کیدمن: در سال ۲۰۰۸ بازیگری را رها کردم/ فکر میکردم کارم تقریباً تمام شده است
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ۱۷ فیلم برتر برای تماشای آنلاین در آذر ۱۴۰۳؛ از «بیتلجوس ۲» تا «ماریا»
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ آیا اعتیاد هالیوود به دنبالهها آینده سینما را میبلعد؟
- در «تحریک کنندگان»؛ مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند
- کیلین مورفی جشنواره برلین را افتتاح میکند
- اوپنهایمر یا هوش صاعقهآسا/ نگاهی به فیلم «اوپنهایمر»
- کمکهای میلیون دلاری بازیگران هالیوود به اعتصابکنندگان/ از مریل استریپ تا جورج کلونی
- اصغر فرهادی در لسآنجلس فیلم میسازد
- در روز همبستگی؛ نویسندگان بریتانیا در حمایت از اعتصاب در آمریکا به خیابان میآیند
- تمجید مت دیمون از بازی کیلین مورفی در «اوپنهایمر»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





