تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۸:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 125388

مستند «دیه‌گو مارادونا» به مدیر دوبلاژی وحید منوچهری‌فر و گزارش عادل فردوسی‌پور به تازگی دوبله شد.

به گزارش سینماسینما، مستند «دیه‌گو مارادونا» با حضور عادل فردوسی‌پور و حدود ۲۰ تن از هنرمندان دوبله برای پخش آماده شده است.

دوبله این مستند به تازگی به اتمام رسیده و قرار است این روزها پخش شود.

فریدون اسماعیلی، حمید منوچهری، جواد پزشکیان، محمود فاطمی، سیامک اطلسی، عباس نباتی، حسن کاخی، علی‌اصغر رضایی‌نیک، رامین کاملی، ابوالقاسم محمدطاهر، شهراد بانکی، امیربهرام کاویانپور، آیدین درویش زاده، بابک اشکبوس، وحید منوچهری‌فر، نرگس فولادوند، معصومه ریاحی، اتانت اسماعیلی و سارا جعفری از جمله گویندگان دوبله هستند که در دوبله این مستند همکاری داشته‌اند.

همچین نادر علیمردانی و سمیرا ذوالفقار صدابردار این مستند بوده‌اند.

فیلم به دوران حضور مارادونا در شهر ناپل در ایتالیا می‌پردازد. در سال ۱۹۸۴، مارادونا با جار و جنجال زیاد از بارسلونا به ناپل رفت و تیم ناپل را از قعر گمنامی بیرون کشید و در یکی از قوی‌ترین لیگ‌های فوتبال اروپا، به قهرمانی رساند.

استعداد مارادونا در فوتبال در شهر نابسامانی که در آن زندگی می‌کرد، از او فردی عصیانگر و پرخاشجو ساخته بود، و آن روحیه ستیزه‌جویانه، هم در زمین فوتبال و هم بیرون از آن، مدام بیشتر می‌شد.

آصف کاپادیا، کارگردان برنده اسکار و سازنده این فیلم پس از ساختن فیلم‌های زندگی «امی واین‌هاوس» و «ایرتون سنا» که هر دو به نحو غم‌انگیزی زندگی کوتاهی داشتند، می‌خواست بداند وقتی نابغه‌ها پیر می‌شوند، چه اتفاقی می‌افتد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها