تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 18077

نمایشگاه پوسترهای اورجینال سینمای جهان از سال ١٩۴٠ تا ١٩٧٠ میلادی برپا می‌شود.

نمایشگاه تجسمی

به گزارش سینماسینما، نمایشگاه پوسترهای سینمای جهان برای نخستین‌بار برپا می‌شود و هر شب ساعت ۲۱:۳۰ نیز یک فیلم سینمایی به‌نمایش درمی‌آید.

نمایشگاه پوسترهای اورجینال سینمای جهان از سال ١٩۴٠ تا ١٩٧٠ میلادی شامل ۹۸ پوستر چاپ کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس و آفریقای جنوبی و با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان به سینما و هنرهای تجسمی ساعت ۲۰ تا ۲۴ یکشنبه ٢٣ خردادماه جاری در گالری «آس» تهران افتتاح خواهد شد و به‌مدت یک‌ماه ادامه خواهد داشت.

در ۱۰ روز نخست برپایی این نمایشگاه، ابتدا ۳۱ پوستر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و در دو نوبت دیگر نیز بقیه پوسترها به‌نمایش گذاشته خواهند شد، به‌طوری‌ که در هر ۱۰ روز، پوسترها تغییر خواهند کرد.
در کنار برپایی نمایشگاه پوسترهای اورجینال سینمای جهان، فیلم‌های خاطره‌انگیز این پوسترها نیز هر شب ساعت ۲۱:۳۰ برای علاقه‌مندان به هنر سینما پخش خواهند شد، فیلم‌هایی که تا به حال از تلویزیون پخش نشده یا کم پخش شده‌اند.

تعدادی از این فیلم‌ها که با دوبله‌های خاطره‌انگیز پخش می‌شوند، عبارتند از فیلم سینمایی «ال سید» به کارگردانی «آنتونی مان»، فیلم سینمایی «چگونه غرب تسخیر شد» به کارگردانی «جان فورد»، فیلم سینمایی «هاتاری» به کارگردانی «هاوارد هاکس»، فیلم سینمایی «فرودگاه ۷۷» به کارگردانی «جرج سیتون» و فیلم سینمایی «سربازهای یک چشم» به کارگردانی «مارلون براندو».
اولین اکران این مجموعه به فیلم سینمایی «فرودگاه ۷۷» به کارگردانی «جرج سیتون» با بازی «برت لنکستر»، «دین مارتین»، «جورج کندی»، «جین سیبرگ» و «هلن هیز» اختصاص دارد که ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه شب (۲۴ خردادماه) در تراس و فضای باز گالری روی پرده می‌رود.
علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به‌صورت رایگان از ساعت ۱۰ تا ۲۳ از نمایشگاه پوسترهای اورجینال سینمای جهان در گالری «آس» واقع در خیابان شریعتی، بالا‌تر از قیطریه، جنب بانک پارسیان، پلاک ۱۸۳۱ دیدن کنند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها