تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۰:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 16795

چرچیلبا شروع کار فیلم برداری درام تاریخی و شرح حال گونه «چرچیل»، اولین عکس آن هم در اختیار رسانه های گروهی قرار گرفت. این فیلم محصول صنعت سینمای انگلستان است.

به گزارش سینماسینما،  برایان کاکس بازیگر قدیمی سینمای انگلیس که تماشاگران او را به خاطر بازی در مجموعه فیلم «بورن» می شناستد، نقش چرچیل را بازی می کند.

شرکت مستقل فیلم سازی سالون پیکچرز تهیه کننده این درام جنگی ۴۰ میلیون دلاری است و به موفقیت اسکاری آن، امید فراوانی دارد.

داستان «چرچیل» ۴۸ ساعت بحرانی و سرنوشت ساز ماه مه ۱۹۴۴ را بازخوانی می کند. دراین ساعات بحرانی و نفس گیر، چرچیل آخرین تلاش ها را برای مقابله با ارتش آلمان هیتلری کرد.

در تاریخ از این دو روز به عنوان «روز دی» اسم می برند. در این دو روز بود که تکلیف جنگ جهانی دوم و حکومت فاشیستی هیتلر مشخص شد.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، میراندا ریچاردسن و جان اسلاتری در «چرچیل» در نقش همسر رهبر دوران جنگ انگلستان و ژنرال آیزنهاور بازی می کنند.

لوکیشن های مختلف اسکاتلند، محل اصلی فیلم برداری صحنه های این درام جنگی هستند. بخشی از سکانس های فیلم هم، در استودیوی قدیمی پاین وود فیلم برداری می شود.

آلکس فون تونزلمان استاد تاریخ و نویسنده مولف انگلیسی، کار نگارش فیلم نامه «چرچیل» را انجام داده است. این اولین کار حرفه ای سینمایی او به حساب می آید.

جاناتان تپلیژکی که اصلیتی استرالیایی دارد، پشت دوربین فیلم برداری فیلم است. دو فیلم آخر او «مرد سوزان» و «مرد راه آهن» در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ با استقبال منتقدان روبرو شده اند.

منبع: جام جم آنلاین

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها