چندی پیش امیلی بلانت بازیگر بریتانیایی سینمای آمریکا شهروند ایالات متحده شد. او بالاخره از دلایل اصلی این اقدامش پرده برداشت.
امیلی بلانت این روزها بارها در صدر اخبار فرهنگی جهان قرار گرفته است. علتش هم ابتدا برای پذیرفتن تابعیت آمریکا، پس از آن با عنوان شدن نامش برای بازی در نقش «مری پاپینز»، سپس با انتقادهایش از حزب جمهوری خواه این کشور، بعد با عذرخواهی از آنها و بالاخره با اعلام دلایل پذیرفتن تابعیت دوگانه.
این بازیگر بریتانیایی که اکنون تابعیت دوگانه بریتانیا و آمریکا را دارد اخیرا در مصاحبه با مجله ساندی تایمز استایل اعلام کرده است که به خاطر مالیات تصمیم گرفته تبعه آمریکا شود، اما تابعیت بریتانیا را هم دارد چرا که نمی خواهد ملکه اش را نفی کند.
این روزها بازار پذیرفتن تابعیت کشورهای گوناگون به خاطر فرارهای مالیاتی داغ داغ است و این موج به سوپراستارها هم رسیده است. افرادی که قطعا در بالاترین دهک های اقتصادی جوامع قرار می گیرند و امیلی بلانت یکی از این افراد است.
البته او دلیل دیگری هم برای یکی از مهم ترین تصمیمات زندگیش دارد. بازیگر نامزد گولدن گلوب فیلم «در میان جنگل» به گاردین گفته است از آنجایی که همسر و دختر یک ساله اش آمریکایی هستند و در این کشور هم زندگی می کنند دنبال جایگاه تثبیت شده تری می گشت که با این اقدام مهیا شده است.
منبع : تسنیم
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بررسی صدای «سیکاریو» / آرامشِ بیرونی، التهابِ درونی
- امیلی بلانت در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ بازی میکند
- اوپنهایمر یا هوش صاعقهآسا/ نگاهی به فیلم «اوپنهایمر»
- تمجید مت دیمون از بازی کیلین مورفی در «اوپنهایمر»
- تیزر فیلم «اوپنهایمر» منتشر شد/ روایت نولان از زندگی پدر بمب اتمی
- انفجار اتمی در فیلم جدید نولان بدون جلوههای بصری
- کیسی افلک در فیلم جدید کریستوفر نولان بازی میکند
- روایت دواین جانسون و امیلی بلانت از فیلم «گشت و گذار در جنگل» / ماجراجویی در رودخانه
- دواین جانسون و امیلی بلانت در «غل و زنجیر» همبازی میشوند/ داستان زوج ابرقهرمان
- امیلی بلانت به «آویشن وحشی کوهی» پیوست
- “سریع و خشن” به صدر گیشه سینما بازگشت
- پیش تولید شروع شد / احتمال حضور تام کروز و امیلی بلانت در ادامه «لبه فردا»
- پردرآمدترین بازیگران مرد ۲۰۱۸ معرفی شدند/ درآمد ۷۴۸.۵ میلیون دلاری مردان
- بازیگر مطرح هالیوود از نبردش با الکل پرده برداشت/ هاپکینز: حرفهای یک زن مرا به خود آورد
- تصاویری تازه از صحنه تصادف جرج کلونی با موتور سیکلت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





