مدیر سالن سینماتوگراف موزه سینما گفت: ما تلاش کردیم حتی با فروختن بلیت سفید، حداکثر تعداد مخاطب را به داخل سالنها راه بدهیم.
به گزارش سینماسینما، «آیت ملکنیا» مدیر سالن سینماتوگراف موزه سینما که یکی از سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر است، در گفتوگو با ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، در مورد استقبال مردمی از فیلمهای اکران شده در ایام این جشنواره گفت: در موزه سینما از روز دوم جشنواره با نمایش فیلم «ایتالیا ایتالیا» گرم شد و هر دو سالن سینمای ما پر شد. روز چهارشنبه فیلمهای «ماجرای نیمروز» و «خفگی» با استقبال بالایی مواجه بودند. روزهای پنجشنبه و جمعه هم فیلمهای «گشت۲»، «سارا و آیدا»، «قاتل اهلی»، «رگ خواب» و «بدون تاریخ بدون امضا» با استقبال بالای مخاطب روبرو شد و به شکلی که صفهای طویلی جلوی در سالنهای ما تشکیل شد و ما هم تلاش کردیم حتی با فروختن بلیت سفید حداکثر تعداد مخاطبان را به داخل سالنها راه بدهیم.
وی در پاسخ به سوالی در مورد نمایش فیلمها در سانس فوقالعاده گفت: وضعیت سینمای موزه سینما به شکلی است که تماشاگران در زمان انتظار در صف خرید بلیط در معرض سرمای زیادی قرار میگیرند و و ترجیح ما این است که این مخاطبان را دست خالی از سینما بیرون نفرستیم و تا حد امکان همه را به داخل سالن سینما هدایت کنیم تا اینکه به آنها بگوییم برگردند و دوباره چند ساعت دیگر برای سانس فوقاالعاده بازگردند.
ملکنیا در پاسخ به سوالی درباره پیشبینی خود در مورد فیلمهایی که احتمال میدهد سال آینده جزو پرفروشها باشد، گفت: قطعا فیلمهایی پرفروشی در سال آینده خواهیم داشت. «ایتالیا ایتالیا»، «ماجرای نیمروز»، «رگ خواب»، «بدون تاریخ بدون امضا»، «سد معبر» و «خوب بد جلف» فیلمهای گیشهداری هستند و «گشت۲» به علت طنز خاص خود مورد توجه قرار خواهد گرفت. «قاتل اهلی» هم مخاطبان خاص خود را خواهد داشت و به نظرم یک فیلم پرفروش است. فیلم «ویلاییها» هم داستان و اجرایی عالی دارد که مورد پشتصحنه دفاع مقدس است که کسی به آن نپرداخته و تلاش کارگردان در آن به ثمر نشسته و امیدوارم جزو پرفروشها قرار بگیرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بررسی مسایل مالی جشنواره فیلم فجر/ مساله فقط دستمزد یک مشاور نیست
- رقم هایی که تناقض دارند/لزوم شفاف سازی جزییات بودجه و هزینه جشنواره های ملی و جهانی فجر
- این گروه بیدلیل/ عملکرد جشنواره ملی فجر و شگفتی های جشنواره جهانی فجر
- خون تازه در رگهای پریدهرنگ/ نگاهی به چهار فیلم موفق جشنواره فجر
- اولین تیزر از پشت صحنه «ماجرای نیمروز»/ فیلم
- نگاهی به وضعیت یک ماه اخیر سینما به بهانه اسکار فرهادی/ شرایط لغزنده!
- اختصاصی سینماسینما/ محسن تنابنده: برخی در جشنواره فجر از آب گل آلود ماهی گرفتند
- گفتوگو با محمدمهدی دادگو، داور سیوپنجمین جشنواره فیلم فجر/ امسال سال زنان بود
- تقاضای ۵۸ میلیارد تومان برای برگزاری دو جشنواره
- یادداشتی درباره فیلم آپاندیس/ یک پیشنهاد لذت بخش
- چرا «هفت» دل خیلیها را خنک کرد؟!
- واکنش مهرزاد دانش به اظهارات فراستی: سینمای ما دچار مککارتیسم میشود
- نگاهی به مواضع اخیر مسعود فراستی/ دهه ات گذشته رییس!*
- ایوبی: کدام یک از ادعاهای افخمی و فراستی درباره جشنواره درست بود؟
- بررسی دوتابعیتیبودن داوران جشنواره فجر در کمیسیون فرهنگی
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- درباره سرژ رضوانی هنرمند ۹۶ ساله/ انتشار مشهورترین ساختههای آهنگساز ایرانی فیلمهای تروفو و گدار
- اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران/ از تذکرات شهاب حسینی تا هشدار برای سرنوشت «هامون»
- درباره فیلم «شهر خاموش»/ دوزخ، اما سرد *
- بازدید پیمان جبلی از ۲ سریال الفویژه؛ پخش «سلمان فارسی» در زمان مقرر/ رونمایی از «موسی (ع)» در جشنواره فجر
- اکران فیلم سینمایی استاد / گزارش تصویری
آخرین ها
- واکنش پژمان بازغی به گلایه اکبر عبدی از حقوق بازنشستگی
- شیون فومنی به روایت کاوه بهرامی مقدم/ «دره پروانهها»؛ شاعرانگی یک زندگی
- سوینا منتشر میکند؛ قسمت پانزدهم نسخه ویژه نابینایان «هزار دستان» با صدای بهروز رضوی
- لیام نیسون زمان بازنشستگی از فیلم اکشن را اعلام کرد/ ۷۲ ساله هستم
- اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران/ از تذکرات شهاب حسینی تا هشدار برای سرنوشت «هامون»
- معرفی بازیگران نمایشی به تهیهکنندگی سعید روستایی
- تشریح جزییات پوستر جشنواره «دیدار»
- افزایش تعداد اپراتورهای میزبان بستههای رومینگ دور دنیای همراه اول
- تغییراتی که باید، انجام میشود؛ پاسخ وزیر ارشاد درباره تغییر دبیر جشنواره فجر و معاون هنری
- فیلم ایناریتو با بازی تام کروز در بریتانیا ساخته میشود
- «ساموئل خاچیکیان؛ یک گفتوگو»؛ گفتوشنود با شبحی از گذشته که خیال رفتن ندارد
- پرویز ربیعی و فیلم سینمایی «شبکه» در بیست و پنجمین قسمت «صداهای ابریشمی»
- در آستانه برگزاری آیین اختتامیه؛ نامزدهای جشنواره فیلمکوتاه تهران معرفی شدند
- استیون اسپیلبرگ، اسپایک لی و کن برنز مدال ملی هنر میگیرند
- فراخوان عمومی تامینکنندگان تجهیزات تولید داخل
- نمایش «طعم گیلاس» در قزاقستان
- سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد؛ ابعاد پرونده قتل داریوش مهرجویی روشن است
- شهاب حسینی به فیلم هالیوودی علی عطشانی پیوست
- دبیر پنجمین جشنواره فیلم کوتاه موج انتخاب شد
- یادبود عباس کیارستمی در «شکوه سینما»/ بیلگه جیلان: کیارستمی روشِ فیلم ساختن را دگرگون کرد
- چرا باید این روزها فیلم «آر یو والیبال» را ببینیم؟
- درباره فیلم «شهر خاموش»/ دوزخ، اما سرد *
- بازدید معاون فراجا از غرفه همراه اول در نخستین روز نمایشگاه ایپاس
- «آبی روشن» در جستجوی هویت ایرانی
- یک تقدیر از فیلمساز مجارستانی/ بلا تار از جشنواره توکیو جایزه دستاورد میگیرد
- پوستر جشنواره «دیدار» رونمایی شد
- اولین روز مسترکلاس «شکوه سینما» برگزار شد
- اکران فیلم سینمایی استاد / گزارش تصویری
- حضور همراه اول در ایپاس ۲۰۲۴ با ارائه سرویسهای نوین ارتباطی
- «پایان خوش» برای بازنشستگی/ برنده ۲ نخل طلا و یک اسکار دیگر فیلم نمیسازد
توضیح بلیط سفید را کامل بدهید لطفا. و
اگر تعداد بلیط های سفید زیاد باشد
آنوقت افراد توی سالن چه می کندد؟؟