تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دستت را به من بده» هم اکنون در لوکیشنی حوالی خیابان فرمانیه ادامه دارد. این سریال برای ماه رمضان سال ۹۷ تولید می شود.
به گزارش سینماسینما، مجموعه تلویزیونی «دستت را به من بده» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه کنندگی علی پورکیانی اوایل مهر ماه در تهران کلید خورد و با وجود اینکه سه ماه از تولید آن میگذرد تاکنون حدود ۳۵ درصد از این سریال تصویربرداری شده است.
گروه تولید هم اکنون در یکی از لوکیشن های اصلی سریال که منزل حاج رسول با بازی امین تاریخ است، کار را دنبال می کنند.
بیشتر بازیگران این سریال تلویزیونی تا این بخش از کار جلوی دوربین رفته اند و تدوین همزمان مجموعه هم توسط محمدحسین غضنفری در حال انجام است.
«دستت را به من بده» نام موقت سریال است و به گفته تهیه کننده، قرار است به زودی نام این سریال تغییر کند.
«دستت را به من بده» یک مجموعه تلویزیونی ۳۷ قسمتی، پر لوکیشن و پر بازیگر است و از این جهت مراحل تولید طولانی دارد. این سریال ماه رمضان ۹۷ از شبکه سوم سیما پخش می شود.
همچنین چند روز پیش عوامل این سریال در پشت صحنه، تولد محمدمهدی عسگرپور را جشن گرفتند و سید محمود رضوی تهیه کننده سینما و تلویزیون هم از مهمانان این مراسم بود.
محمدمهدی عسگرپور پیش از این ساخت سریال های تلویزیونی همچون «جراحت»، «نفس گرم»، «شیدایی»، «گلهای گرمسیری» و… را برعهده داشته است.
در این مجموعه امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمی پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیر آزاد، حسین ملکی و… به ایفای نقش می پردازند.
در خلاصه داستان «دستت را به من بده» آمده است: رسول تولایی به عنوان بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است که این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه دار می شود. خانواده هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند، در پی یافتن مقصر اصلی هستند.
عوامل تولید سریال تلویزیونی «دستت را به من بده» عبارتند از نویسنده و کارگردان: محمدمهدی عسگرپور، همکار نویسنده: جمیله دارالشفاهی، مدیرتصویربرداری: فریبرز سیگارودی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: سید مهدی موسوی، صدابرداری: محمد حبیبی، مدیر تولید:حسین پورکیانی، مدیر تدارکات: افشین رئوفی، دستیار اول کارگردان: لیلا رنگرزان، برنامه ریز: سید جواد حسینی، منشی صحنه: فاطمه سیدی، عکاس: محمد مهدی دلخواسته، کامبیز رحمانی فر، تصویربردار پشت صحنه: محمود پری، ناظر کیفی: علی روحانی و تهیه کننده: علی پورکیانی.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما در یک هفته
- نقش امین تارخ در ارتقای بازیگری سینمای ایران/ موزه سینما نباید از حضور هنرمندان خالی باشد
- گنجینه امین تارخ و مازیار میری رونمایی میشود
- در جلسه با روسای صنوف خانه سینما مطرح شد؛ در ارشاد معتقدند سینما را احیا کردهاند/ انگار باید با برخی ژانرها خداحافظی کنیم
- «ترانه تارخ»؛ پرترهای از زندگی امین تارخ/ عسگرپور: وجوه آموزشی تارخ فراتر از مرزهای خودمان بود/ اسعدیان: امین تارخ را زود از دست دادیم
- ناگریز از زندگی زیر تنها سقف امن/ نگاهی به فیلم «اجارهنشینها»
- در نشست بررسی برنامه هفتم توسعه مطرح شد؛ عسگرپور: برنامه، ساختاری کاملا سنتی دارد / ویاودیها تبدیل به شبکههای تلویزیون میشوند؟
- عسگرپور در جشنواره فیلم اتریشی داوری میکند
- انتقاد برومند و عسگرپور از مواضع خزاعی/ ماهیت «خانه سینما» چیست؟
- برای هفتمین دورهی پیاپی؛ محمدمهدی عسگرپور بهعنوان نایب رییس فیاپف انتخاب شد
- هیات مدیره جدید کانون کارگردانان سینما انتخاب شدند
- به یاد هنرمندان درگذشته/ چشمهایی که در سال ۱۴۰۱ بسته شد
- در هشتمین نشست «بازیابی» عنوان شد: حاکمیت علاقه ندارد صنفها به شکل طبیعی فعالیت کنند/ دلیل بلاتکلیفی نهادهای صنفی چیست؟
- پنل موبایل و صنعت VOD در کنگره موبایل ایران؛ بررسی وضعیت پلتفرمهای آنلاین فیلم و سریال و چالشها با ساترا
- رییس هیأت مدیره خانه سینما: دنبال پیگیری آرام و منطقی ماجرای سینماگران هستیم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





