مصاحبه هالیوودریپورتر با جری لوییس کمدین سرشناس سینمای هالیوود سه روز پس از انتشار در فضای مجازی به پربازدیدترین ویدئوی تاریخ این نشریه سینمایی تبدیل شد.
به گزارش سینماسینما، در فصل جوایز سینمایی بسیاری از ستارگان سینمای جهان با این نشریه گفتوگو میکنند، اما هیچ کدام از این گفتوگوها به اندازه مصاحبه جری لوییس پربازدید نشده است. ویدیوی مصاحبه جری لوییس در طول یک روز بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بار تنها در وب سایت این نشریه دیده شد.
این نشریه یک نسخه ویژه را به هنرمندانی اختصاص داده است که با وجود پا گذاشتن به دهمین دهه زندگی هنوز در صنعت سینما فعال هستند. یکی از این هنرمندان جری لوییس کمدین ۹۰ ساله بود.
آنچه در این گفتوگو بیش از همه جلب توجه میکرد عدم تمایل لوییس به حرف زدن و لحن تحقیرآمیز او بود. او نپذیرفت که تفاوتی میان گذشته و حال صنعت سینما وجود دارد و حتی شهر لاسوگاس سال ۲۰۱۶ را همان شهر سال ۱۹۴۷ دانست. این بازیگر کهنهکار علاوه بر این حاضر نشد هیچ خاطرهای از دوران کاری خود روایت کند و از پروژههای آتی خود نیز هیچ اطلاعاتی به مصاحبهگر ارائه نکرد. رفتار لوییس در این گفتوگو چنان گستاخانه و عاری از ادب بود که تماشاگران را در سکوت فروبرد.
به گفته مصاحبهگر رفتار لوییس هنگام عکاسی و پیش از آغاز فیلمبرداری از این هم بدتر و تقریبا آزاردهنده بود. او در این باره گفت: «لوییس خشمگین به نظر میرسید. من پیش از این میدانستم که لوییس آدمی تلخ و دمدمی مزاج است.»
او در ادامه افزود: «در جریان عکاسی او مدام از تعداد زیاد افراد و تجهیزات حاضر در محل شکایت میکرد. یک ساعت بعد از آن که برای انجام مصاحبه روبهروی هم نشستیم، انگار که بخواهد هالیوودریپورتر را تنبیه کند تا آنجا که میشد تن به همکاری نداد.»
پس از انتشار ویدیوی هفت دقیقهای گفتوگوی جری لوییس چند کمدین از جمله جری ساینفیلد و جاش گاد با انتشار مطالبی در شبکههای اجتماعی از او حمایت کردند.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- رکوردشکنی فیلم «سریع و خشمگین۹» در دو روز
- اکران فیلمهای شاخص سال ۲۰۱۹ جهان در چهارمین جشنواره بینالمللی فیلم سلیمانیه
- سایه سنگین قتل جمال خاشقجی بر نخستین جشنواره بینالمللی فیلم عربستان
- همسرِ تونی بلر تهیهکننده شد
- پروژه مشترک جدید ایران و اروپا به زودی آغاز میشود
- زمانی که میشد در هالیوود فیلمی خیلی تجربی ساخت!/ نگاهی به فیلم «همشهری کین»
- نمایش فیلمهایی از مصر، استونی و مجارستان در جشنواره جهانی فیلم فجر
- کسی که شبیه هیچکس نیست/ نگاهی به فیلم «حکایت»
- مرور سینمای آلمان و چین در سیوهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر
- «قهرمانان» قهرمان شد/ دستان خالی فرهادی در اسکار سینمای اسپانیا
- ۱۰فیلم پرفروش سینمای جهان در ۲۰۱۸
- کمال تبریزی در گفتوگو با سینماسینما/ گرایش به ابتذال در فیلمهای کمدی سینمای ایران را ضعیف میکند
- برگزاری هفته فیلمهای اروپایی در سینماهای هنروتجربه
- گلایه دوبلور پیشکسوت از بیتوجهی به جذب نیرو در دوبله
- رقابت آثار ایرانی و خارجی برای جایزه بهترین فیلم اول جشنواره جهانی فجر
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی






این رفتارشون نازنینمرد ۹۰ ساله رو ناراحت کرده.