لیام نیسن در مراسم فرش قرمز فیلم «مارک فلت: مردی که کاخ سفید را به زیر کشید» اعلام کرد که تا پای گور از بازی در نقشهای اکشن دست بر نمیدارد.
به گزارش سینماسینما، حال و هوای سیاسی این روزهای آمریکا بهترین زمان برای نمایش فیلمی درباره یک رسوایی سیاسی بزرگ است.
فیلم «مارک فلت: مردی که کاخ سفید را به زیر کشید» با بازی لیام نیسن روایتی از رسوایی بزرگ واترگیت است. لیام نیسن در این فیلم نقش مارک فلت مامور پلیس فدرال آمریکا را بازی میکند که با انتشار اطلاعات سری در رسانهها نیکسون رییسجمهور آمریکا را وادار به استعفا کرد.
مراسم فرش قرمز فیلم سهشنبه چهارم مهر با حضور بازیگران فیلم از جمله لیام نیسن، تونی گلدوین و جولین موریس، پیتر لندزمن کارگردان اثر و خانواده مارک فلت در لسآنجلس برگزار شد.
به باور کارگردان فیلم مارک فلت یکی از بزرگترین قهرمانان سیاسی تاریخ آمریکا است که نقش مهمش در ماجرای رسوایی واترگیت باید روایت میشد.
در این میان نقش آفرینی لیام نیسن مورد توجه بسیاری از منتقدان سینمایی و البته خانواده فلت قرار گرفته است. نیسن که زاده ایرلند است درباره بازی در نقش فلت گفت: «از آنجا که در ایرلند زاده و بزرگ شدم چندان با داستان رسوایی واترگیت آشنا نبودم اما برای بازی در این نقش تاریخ را خواندم تا با شخصیت فلت و نقشش در این ماجرا آشنا شوم.»
او در ادامه گفت: «ماجرای رسوایی واترگیت نقطه عطفی در تاریخ است که اهمیت آزادی رسانهها را به خوبی نشان میدهد. ما باید این موضوع را مدام به خودمان یادآوری کنیم.»
لیام نیسن چندی پیش اعلام کرده بود که دیگر بیش در نقشهای اکشن بازی نمیکند. او با رد سخنان پیشین خود در این باره گفت: «من دیگر بازنشسته نیستم و تا پای گور در نقشهای اکشن بازی خواهم کرد.»
منبع: خبرآنلاین به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- رکوردشکنی فیلم «سریع و خشمگین۹» در دو روز
- گای پیرس و مونیکا بلوچی به «حافظه» پیوستند
- گزارش فروش گیشههای آمریکا/ لیام نیسن گیشه را از «زن شگفت انگیز» گرفت
- اکران فیلمهای شاخص سال ۲۰۱۹ جهان در چهارمین جشنواره بینالمللی فیلم سلیمانیه
- سایه سنگین قتل جمال خاشقجی بر نخستین جشنواره بینالمللی فیلم عربستان
- همسرِ تونی بلر تهیهکننده شد
- پروژه مشترک جدید ایران و اروپا به زودی آغاز میشود
- زمانی که میشد در هالیوود فیلمی خیلی تجربی ساخت!/ نگاهی به فیلم «همشهری کین»
- لیام نیسن بازیگر یک فیلم کمدی شد
- نمایش فیلمهایی از مصر، استونی و مجارستان در جشنواره جهانی فیلم فجر
- کسی که شبیه هیچکس نیست/ نگاهی به فیلم «حکایت»
- مرور سینمای آلمان و چین در سیوهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر
- «قهرمانان» قهرمان شد/ دستان خالی فرهادی در اسکار سینمای اسپانیا
- ۱۰فیلم پرفروش سینمای جهان در ۲۰۱۸
- کمال تبریزی در گفتوگو با سینماسینما/ گرایش به ابتذال در فیلمهای کمدی سینمای ایران را ضعیف میکند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





